Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و

جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو

جواد و مهدی

خسرو

سیاوش و مهدی

پژمان

مهدی و پسرش

فرهاد

به حرف حسن اشجاری گوش کنید

ممنون از نظرات پست قبل واقعا خوشحالم کردین

نظرات این پست هم باید بالای 30 تابره

برام جای سواله که وبم بااین همه بازدید چرا هرپست 20 تا نظر داره

علتش چیه؟باید اجبار باشه بالا سرتون؟

راستی یه خبر:

جمعه میرم تمرین استقلال

دلتون بسوزه

شوخی کردم ایشالا شما هم میرین یه روزی

کسی میدونه استقلال تو چه ورزشگاهی تمرین میکنه؟ساعت تمرینش چنده؟

اگه کسی میدونه بهم بگه

نظر یادتون نره

این هم برای اونایی که خونه مهدی براشون باز نکرده بود

http://upload.tehran98.com/img1/epb2akp1818princh04.jpg

اینم مهدی و علی تو خونشون

http://upload.tehran98.com/img1/clurx8l4ed0xo0dp46s.jpg



نظرات شما عزیزان:

ساعت10:17---24 دی 1391
سلام فاطمه جون خوش گذشت سفارش ما که یادت نرفت؟ فاطمه جون این شماره منه (ثبتش نکنی ها)اگه دوست داشته باشی باهم بیشتر آشنا بشیم من که خیلی دوست دارم صداتو بشنوم __________________________________________________ آخه کسی رو ندیدم که به کسی هم چیزی بگم باشه بهت sms میدم

مهرناز
ساعت17:43---21 دی 1391
جمعه تمرين ندارن سايت کانون هواداراستقلال نوشته بود
پاسخ پژمان گفته داریم


مهرناز
ساعت17:43---21 دی 1391
جمعه تمرين ندارن سايت کانون هواداراستقلال نوشته بود

banel
ساعت22:40---20 دی 1391
سلام فکرکنم تو کمپ خودشون تمرین دارن یا تو ورزشگاه کشوری

نسیم
ساعت18:08---20 دی 1391
واااای خدای من فاطمه جون دیدی پژمان گل زد دارم میمیرم از خوشحالی نمودنم بخندم یا بگریم آخه پژمان گل زد

به افتخارشپاسخ:به افتخارش


سوگند
ساعت18:01---20 دی 1391
فاطمه جون اشکمو در آوردی

میتونی برام یه امضا از آرش بگیری که یه متن کوتاه واسه یه نفر به اسم راضیه بنویسه خواااااااااااااهش میکنمپاسخ:اگه تونستم چشم!


نوشین آبی
ساعت15:30---20 دی 1391
نمیدونم یه کاری بکن بتونم ببینم آجی.

نوشین آبی
ساعت9:17---20 دی 1391
چه جوری کپی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:کپی قفله باز کنم براداری؟

نفس
ساعت7:01---20 دی 1391
میشه شماره ی جدیده آرش روبگیری خواهش می کنم؟
پاسخ:آخه مگه میده برم؟


نوشین آبی
ساعت23:30---19 دی 1391
وا چرا نمیشه کلیک کرد؟؟؟؟؟
پاسخ:میخوای کپی کنی؟


پروا
ساعت22:35---19 دی 1391
خوش به حالت حتما از خسرو کلی عکس بنداز اگه تونستی حتما باهاش صحبت کن خیلی دلم می خواد بدنم رفتارش با هوادارا چه جوری؟راستی حتما ازش بپرس چرا وب سایت نداره آخه خسرو دیپلم کامپیوتر داره ولی انگار زیاد اهل نت نیست.
پاسخ:حتما میگه وقت ندارم ولی چشم صحبت هم میکنم


مهسا
ساعت22:26---19 دی 1391
به مهدی بگو.....نه ولش کن هیچی نگوپاسخ:ایشالا که میشه عزیزم

shidi
ساعت21:07---19 دی 1391
bashe golam

اس اس
ساعت20:02---19 دی 1391
نميشه فاطمه توتهرانى اگه بخواى ميتونى برى سرتمرينشون من كه نميتونم
پاسخ:میایی 1 روزی توهم اونارو میبینی قول میدم


مریم
ساعت19:56---19 دی 1391
مرسی گلمک بابت عکسایی واسم فرستادی
پاسخ:قابل نداشت


فقط ابي
ساعت19:55---19 دی 1391
ايول .خوش بگذره.....عکس خودتو با داداشام رو بذار...باشهپاسخ:خودمو کات میکنم میذارم

فقط ابي
ساعت19:50---19 دی 1391
مرسي عزيزم....ک ميري؟؟؟؟؟
پاسخ:کجا تمرین؟اگه خدا بخواد جمعه


فقط ابي
ساعت19:44---19 دی 1391
اهان..ايشاالله خوب ميشه....سلام منو ب داداشام برسون بگو خيلي دوسشون دارم..به خصوص ب فرهاد و حنيف ومهدي
پاسخ:منظورت به همس دیگه! باشه عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززم


اس اس
ساعت19:39---19 دی 1391
خوش به حالت فاطمه بافرهاد حرف زدى ولى من اين آرزو رو بايد به گورببرم كه بابازيكنايى كه دوسشون دارم حرف بزنم
پاسخ:من با فرهاد حرف نزدم فقط sms دادم! به خدا صبر کنی همش به دست میاد!من کلی صبر کردم و دعا کردم که الان تو این موقعیت هستم


فقط ابي
ساعت19:34---19 دی 1391
باشه.....اما دليل خوبي براي نظرام نبود...اول سلام....دندونت در چه حاله؟
پاسخ:امروز دوباره رفتم تا روشو باز کنه دارو بذاره خوبه عزیزم


فقط ابي
ساعت19:29---19 دی 1391
1.2تا نبود عزيزم.....نظرا ديگه رو جواب ميدادي....
پاسخ:به به سلام فائزه خانوم به خدا اون روز رفته بودم دندون پزشکی عصب کشی کردم خیلی درد داشتم فقط تایید کردم


ف
ساعت19:27---19 دی 1391
هنوز دارم ذوق این کلاه نارنجی و کلاه آبی رو میکنمپاسخ:آره مثه باقالی فروش ها میمونن

فاطره عاشق فرهاد
ساعت19:26---19 دی 1391
قبول ولي ميگه فاطمه نظرامو جواب نداد ازش دلخورم
پاسخ:گفتم که شرایطی نبودم که جواب بدم


ف
ساعت19:23---19 دی 1391
اگه رفتی کمپ اگه وقت کردی از نکو هم عکس بگیر بزار برامپاسخ:چشم با همشون میخوام بندازم

ف
ساعت19:22---19 دی 1391
وای فاطمه جون این عکس نکو و ندیده بودم دسسسسسستت درد نکنه

فاطره عاشق فرهاد
ساعت19:20---19 دی 1391
قبول ولي ميگه فاطمه نظرا قبليم و جواب نداد دلخورمپاسخ:اگه جواب ندم یعنی در موقعیتی نبودم که جواب بدم

فاطره عاشق فرهاد
ساعت19:13---19 دی 1391
مرسي فاطمه جونم همه عکسات مث خودت قشنگ بودند......راستي بببخشيد کم نظر ميدم فردا که امتحانام تموم شد ديگه زياد ميدم قبول؟؟؟.....راستي خوش به حالت داري ميري سر تمرين اگه ميشه به همه بگو 1نفر به اسم فاطره هست که عاشقتونه اگرم نتونستي به فرهاد وحنيف ومهدي وصادقي حتما بگو.....راستي فائزه هم گفت به همه سلام برسون به خصوص به فرهاد وحنيف.....mersiپاسخ:قبول نیس به خواهرت بگو خودش نظر بذاره! قبول عزیزم

نهال
ساعت19:00---19 دی 1391
عزیزم بلاخره بازشد.دست گلت درد نکنه.فدات
پاسخ:قابل نداشت


نهال
ساعت18:54---19 دی 1391
عزیزم من روی آدرسی که گذاشتی کلیک می کنم باز نمیشه
پاسخ:خب کپی کن


اس اس
ساعت17:34---19 دی 1391
فاطمه شماره موبايل بدم شماره فرهادرو واسم sms ميكنى خواهششششششش ميكنم
پاسخ:هدیده جان تورو خدا اسرار نکن


نیلو
ساعت16:45---19 دی 1391
میبینی فاطمه 2روز نیومدم چه قد اپ کردی ابجی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:قابل نداشت


نیلو
ساعت16:42---19 دی 1391
وااااااااای فاطمه قربوووووونت برم خیلی جیگرن عکسا مخصوصا مهدی و علیییییییییییییییییییییییییییی ی...........

shidi
ساعت16:14---19 دی 1391
azizam man y seri ax az bardia o dokhtar bikzade o zanesh o bengar o dokhtaresho...daram.mikai behet bedam?
پاسخ:آره عزیزم تورو خدا بده!اگه بدی ممنونت میشمممممممممممممممممممممممممممممممممم


اس اس
ساعت16:09---19 دی 1391
ميگم اينجورى كه داره پيش ميره اسم همه ى بچه هارو بنويس ميترسم يادت بره
پاسخ:نه عزیزم همش یادمه ولی دارم نوت برداری میکنم


نيلوفر7
ساعت15:40---19 دی 1391
اگه رفتي تمرين به فرهاد بگو كه يه هواداري داره برات ميميره تورو خدا بهش بگو
پاسخ:چشم


ياسمين
ساعت15:39---19 دی 1391
وااااااااى فاطمه از دست توووووووووووو

پاسخ:فدای تو


اس اس
ساعت15:37---19 دی 1391
نميدونم برو ازخودشون بپرس چه بهترين بشه چه نشه برا من بهترين وبلاگه
پاسخ:عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


bluelover
ساعت15:36---19 دی 1391
وای خوش به حالت من که ارزویه دیدار فرهادو باید به گور ببرم ما اصلا گذرمون به تهران نمیخوره چه برسه به کمپ و.... وای ارزومه از فرهاد یه یادگاریه خیلی کوچیک داشته باشم ولی حتی ارزوشم جزو محالاته/اگه فرهادو دیدی بهش بگو بعد مردای خانوادم اولین مردیه که تا این حد دوسش دارم تا چه حد؟؟؟تا بینهایت
پاسخ:حتما میگم عزیزم حتما! ایشالا توهم میبینیش


ياسمين
ساعت15:35---19 دی 1391
واااااااااااااى خدا نكنه . ببين اصلاً به خودت استرس نده ايييييييييييييييييييييينقدر بچه هاى فوتباليس باحال هستن كه خدا ميفهمه من كه پژمان رو ديدم خييييييييييلى عادى ( واااااى فداششششششش شم ) براى ما دست تكون داد با چند تا بازيكن هاى ديگه كاملاً از نزديك ديدمشون . خيييييييلى خوشششششش ميگذره واقعاً به آدم انرژى ميدن اصلاً هم ذوق زده نشو خيييييييلى ريلكس برو جلو و باهاشون حرف بزن !!!!!!!!!!!
پاسخ:مگه میشه ریلکس باشم؟پژمان!وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فرهاد!واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خسرو وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی حالا شانس آوردم با شوهر خواهرم میرم حالا پیش اون خجالت میکشم قربونت صدقه برم


ياسمين
ساعت15:30---19 دی 1391
من كه به وبلاگت رأى دادم ميشه دوباره هم بدم . اگه ميشه تا برم منفجر كنم !!!!!؟؟!!!!!!؟!!!!
پاسخ:روزی 1 بار میشه رای داد


ياسمين
ساعت15:29---19 دی 1391
وااااااااى خوش به حالت من كه هنوز سه تا امتحان ديگه هم دارم ولى اشكال نداره من هفته ى ديگه امتحانام تموم ميشه . من كه برات دعا ميكنم روز جمعه برى سر تمرين پيش بچه ها با كلى خبر برگردى !!!!!!! همشون هم پاشن بيان وبلاگ ما هم شااااااد بشيم
پاسخ:قربون دعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کردن اجیم! ایشالا همشو20 شی! حتما!خبر که هس!فقط از یه چیزی میترسم این که همشنو1 جا میبینم نمیرم اگه مردم حلال کن


اس اس
ساعت15:26---19 دی 1391
براچى قبول نكنه ازخداشم باشه كه به بهترين وبلاگ استقلاليا مياد
پاسخ:عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من که فک نکنم بهترین باشم چون توی اون مسابقهه کلی وبلاگ استقلالی بالای منن اگه بهترینم چرا هیچ کس بهم رای نمیده؟


ياسمين
ساعت15:25---19 دی 1391
فاطمه دسسسسستت درد نكنه بابت عكسا ممنون عزيز دلم ايشالله جمعه برى همشششششون رو هم ببينى . اگر تونستى ازشون عكس هم بگير !!!!!!! امتحانات تموم شد فداااااات شم ؟؟؟؟
پاسخ:آره تموم شد ولی اون روز که هوا آلوده بود ما امتحان ریاضی داشتیم که انداختن واسه 1 شنبه یعنی در حقیقت هنوز تموم نشده خدا نکنه فدای من بشی عزیززززززززم چشم حتما عکسم میدارم


ياسمين
ساعت15:17---19 دی 1391
فاااااااااااااااااااطمه من ياسمينم منو يادت هست كه كجا زندگى ميكردم ؟؟؟!!!!!!!!!!!

ببين اگه رفتى سر تمرين اس اس بگو بهشون كه يه هوادار اومد سر تمرين شما ها رو ببينه . ولى تمرين تعطيل بود خواهش ميكنم به هر كدومشون گفتى اشكال نداره !!!!!
پاسخ:چشم


نوشین آبی
ساعت15:08---19 دی 1391
فاطمه من چه طوری میتونم اون2تا عکسی که آدرسشو زدی ببینم؟؟؟
پاسخ:روش کلیلک کن باز میشه


نوشین آبی
ساعت15:06---19 دی 1391
ساعتشم قبلا 3بعدازظهر بود.فکر کنم الا ساعت1باشه.پاسخ:ممنون

اس اس
ساعت15:06---19 دی 1391
خب پس خسرو هم تاهفته بعد مياد
پاسخ:ایشالا دعا کن قبول کنه


نوشین آبی
ساعت15:05---19 دی 1391
راستی فاطمه جون یادم رفت تشکر کنم از عکسا ممنون.مهدی چقد نااازهپاسخ:قابل نداشت

asali
ساعت14:56---19 دی 1391
قرار شده برن شهید کشوری،
پاسخ:جدا؟حالا تا جمعه مشخص میشه


اس اس
ساعت14:47---19 دی 1391
اشكالى نداره فدات شم اگه ميشه چنتا عكس تكى ازبازيكنا بگير بهشون بگو44444 رو نشون بدن
پاسخ:میگن اونجا خیلی شلوغه فک نکنم اینکارو وقت کنم ولی سعی میکنم! فال حافظ باز کردم خیلی بهم امید داد اولین حرفی که به خسرو میزنم اینه عاشقتممممممم بعدشم آدرس وبمو میدم بهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: